جون چت

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

سایت تفریحی چت روم جون چت زیر نظر پلیس فتاه با مدیریت سینا نوری مدیر بزرگترین چت روم شلوغ ایران به زبان فارسی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
سینا نوری
21:35
پنج شنبه 25 شهريور 1395

شرکت بیز و پروانه کسب ۵ ساله بازاریابی شبکه ای

پروانه کسب شرکت بیزمطلع شدیم شرکت بازاریابان ایرانیان زمین ( شرکت بیز ) نیز همچون شرکتهای دیگر فعال، ( شرکت جانسو، شرکت بادران، شرکت تکسو و شرکت پنبه ریز شرکتهایی هستند که در روزهای گذشته موفق به دریافت پروانه کسب شده اند ) موفق به دریافت پروانه کسب ۵ ساله خود به نام رئیس هیئت مدیره خود آقای عطاران از اتاق اصناف ایران گردید. این موضوع را به تمامی فعالان این شرکت تبریک عرض کرده و از خداوند سبحان برای تک تک مدیران و نتورکرهای این شرکت آرزوی رشد روزافزون و پیروزی های بزرگ را داریم.

این خبر هنوز در سامانه اصلی کمیته نظارت منتشر نشده است اما شرکت بیز با دریافت این مجوز آن را به صورت رسمی در وبسایت اصلی خود با متنی که در زیر آورده شده منتشر نموده است.

شرکت بازاریابان ایرانیان زمین ( بیز ) هم اکنون یکی از شرکتهای پیشرو در فعالیت قانونی شرکت های بازاریابی شبکه ای در ایران بوده و با توجه به نگرشهای مدیرانش در تلاش است با ارائه محصولات و خدمات کامل و هم چنین تکمیل کالاهای خود سهم بیشتری از بازار بزرگ فعالان نتورک مارکتینگ ایران را به خود اختصاص دهد.

با آرزوی موفقیت برای همه شرکتهای بازاریابی شبکه ای ایران متن خبر شرکت بیز به شرح زیر است:

در تاریخ ۱۹ مهر ماه ۹۴ یک روز فوق العاده دیگر را در کنار هم به ثبت می رسانیم، تا همیشه در خاطرمان بماند که کجا هستیم و به کجا خواهیم رفت. امروز دوباره فرصتی به وجود آمده که هدف گذاری و برنامه ریزی نمائیم، چون نه یک گام، بلکه خیلی بیشتر جلوتر هستیم. خداوند را به خاطر این همه موفقیت شاکریم. و با افتخار اعلام می کنیم که مجوز شرکت BIZ به مدت ۵ سال تمدید شد.

با تشکر از لگ ها، گروه FFB، سفیران و لیدر های پرقدرتی که شبانه روزی تلاش نموده اند. و تبریک به خانواده بزرگ BIZ در سرتاسر ایران اسلامی که بدون شک این مسیر موفقیت بدون حضور آنها میسر نبود.



تعداد بازدید از این مطلب: 134
بازدید : 134

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود